28 Haziran 2018 Perşembe

Yeni olmayan hobi: Ünlülere mektup yazma

Uzun bir süreden sonra selamlar,

Eskiden başlattığım bir hobim vardı: Ünlülere mektup yazmak. Bazen normal olmadığım hissine kapılsam da değişik işlerle uğraşmak (lüzumsuz işler) beni kesinlikle iyi hissettiriyor. Bu mektup yazma huyu yaklaşık 2 yıl önce ortaya çıktı. Bir gece kız kıza eğlenceden dönerken çakır keyf modu içerisinde ses kalınlaştırarak valumlu bir şekilde şarkı söyleme yarışına giriştik.O gece çok bayılmadığım ama nefret de etmediğim bir ünlü olan Deniz Seki'nin Korkmuyorummm korkmuyorumm diye şarkısını haykırırken aklıma, "bu kadın ceza evinde şuan napıyo acaba" diye bir düşünce düştü. Bir kaç gün sonra kendimi Deniz Seki'ye mektup yazarken buldum. 2 sayfayı geçkin mektubumu bitirdiğimde baya etkileyici bir şeyler çıkmıştı ortaya. Ahh keşke bir kopyasını alaydım okuyup okuyup vay be derdim. Neyse, mektubu yolladım, mektup içerisinde küçük de bir ricam olmuştu. Sonuç olarak hem mektubuma cevap aldım hem de ricam gerçekleşmişti.

Tabi bu beni gaza getirdi. 2. mektubumun şanslı kişisi Bedük oldu.

Geçen ev taşınırken aney aradı "çekmeceden Bedüke yazdığın mektup çıktı atayım mı" dedi, ben utançla karışık bir sesle ilahi ben at gitsin yeaaa dedim. Kıyamamış atmamış, çok güzel yazmışsın göndersene dedi. Sonra alıp mektubu okuduğumda sahiden bana da güzel geldi. Oysaki yazarken Deniz Seki'ye yazdığım mektup kadar etkileyici olmadığını düşünmüştüm.

Mektubu en kısa sürede buradan yayınlama kararı verdim şuan. Belki ismini google da aratırken Bedük'ün karşısına düşer:)
(Herkesi kendi gibi sanmak.)

Öptümmm