Müzikle ilgili değişik bi duygu değişimi yaşadım geçenlerde. Özel dönemimdi belki ondandır diye düşünüyorum ya da umuyorum:) Çünkü bazen bu duygusallık beni korkutuyor.
İşten geldim yorgun argın bir şeyler hazırladım, yemek yiyorum tek başıma. Tek başıma yemek yemeği sevmem bu sebeple olsa gerek ya radyo ya tv açık olur maksat evde ses olsun. Yine her zamanki gibi Joy FM dinliyorum. Jason Mraz'dan I'm Yours şarkısı çalmaya başladı. Hastası olmamakla beraber sevdiğim bir şarkı ama belki 1 yıldır denk gelip de dinlememişimdir. Neyse şarkı çalmaya bir başladı bildiğin için için ağlamaya başladım, belki küçük bir anıyı çağrıştırdı belki geçen yılı bilmiyorum ama nasıl içten ağladığımı anlatamam. Anlatamadığım gibi bir sebep de gösteremiyorum.
Yeri gelmişken bu aralar sıkça dinlediğim bir kaç favori müziğimi paylaşayım madem, yazım boşa gitmesin.
Kadebostany-Walking with a ghost (Aralıkta İstanbul'a geliyiler.)
Redd- Don Kişot
Redd- Prensesin Uykusuyum (Redd'e kıyak geçtim.)
Blue Foundation- Bonfires
Yoav- Beautiful Lie
Yoav- Club Thing (Kemikli yüzüne kurban..)
Beck- Everbody's Gotta Learn Sometimes
Beirut- Postcards from Italy (sıcacık şarkı)
Depeche Mode- Heaven
Chemical Brothers- Salmon Dance
Jay Jay Johanson-She Doesn't Live Here Anymore
Jay Jay Johanson- She's mine but i'm not hers.
Koop- Koop Island (gözümü kapatır kulaklığı takarım kendimi tatilde hayal ederim.)
Teoman- Gündüz Düşleri
Hurts- Wonderful Life
David Bowie- I'm Deranged (Lost Highway in başlangıç müziği kendisi)
Bu liste uzayıp gider...
İyi dinlemeler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder