30 Eylül 2014 Salı

Müziğin Bünyeme Etkisi


Daha önce de bahsetmiştim azcık duygusal insanım doğal olarak müziğin bana etkisinin hat safhaya ulaştığı noktalar olabiliyor. Olabiliyor diyorum çünkü bu etki moduma göre değişkenlik gösteriyor, gün geliyor çalan müzik içimi titretiyor, bazen etlerimi yolasım geliyor; gün geliyor üfff kapatın şunu sükunet istiyorummm diye bağırabiliyorum.

Müzikle ilgili değişik bi duygu değişimi yaşadım geçenlerde. Özel dönemimdi belki ondandır diye düşünüyorum ya da umuyorum:) Çünkü bazen bu duygusallık beni korkutuyor.

İşten geldim yorgun argın bir şeyler hazırladım, yemek yiyorum tek başıma. Tek başıma yemek yemeği sevmem bu sebeple olsa gerek ya radyo ya tv açık olur maksat evde ses olsun. Yine her zamanki gibi Joy FM dinliyorum. Jason Mraz'dan I'm Yours şarkısı çalmaya başladı. Hastası olmamakla beraber sevdiğim bir şarkı ama belki 1 yıldır denk gelip de dinlememişimdir. Neyse şarkı çalmaya bir başladı bildiğin için için ağlamaya başladım, belki küçük bir anıyı çağrıştırdı belki geçen yılı bilmiyorum ama nasıl içten ağladığımı anlatamam. Anlatamadığım gibi bir sebep de gösteremiyorum.

Bir de genç ergen gibi Rammstein dinleyip dinleyip evde gaza gelişlerim var o ayrı bi mesele. Dinleyip birden bende son otobüse yetişme isteği yaratan ve bu amaçla yokuş aşağı koşturmamı sağlayan yine Rammsteindır. Teşekkürler Rammstein, Prodigy gibi gaz veren gruplar... Benim gibi uyuz insana bu denli enerji aşıladığınız için sağolun varolun.






Yeri gelmişken bu aralar sıkça dinlediğim bir kaç favori müziğimi paylaşayım madem, yazım boşa gitmesin.

Kadebostany-Walking with a ghost (Aralıkta İstanbul'a geliyiler.)



Redd- Don Kişot



Redd- Prensesin Uykusuyum (Redd'e kıyak geçtim.)


Blue Foundation- Bonfires



Yoav- Beautiful Lie



Yoav- Club Thing (Kemikli yüzüne kurban..)



Beck- Everbody's Gotta Learn Sometimes



Beirut- Postcards from Italy (sıcacık şarkı)



Depeche Mode- Heaven



Chemical Brothers- Salmon Dance



Jay Jay Johanson-She Doesn't Live Here Anymore



Jay Jay Johanson- She's mine but i'm not hers.



Koop- Koop Island (gözümü kapatır kulaklığı takarım kendimi tatilde hayal ederim.)



Teoman- Gündüz Düşleri



Hurts- Wonderful Life



David Bowie- I'm Deranged (Lost Highway in başlangıç müziği kendisi)



Bu liste uzayıp gider...
İyi dinlemeler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder