18 Eylül 2018 Salı

Eski Yazıları Okuyunca Gelen Acıma Duygusu

Tam aklıma gelen yeni genius fikri bir an önce bloğumla paylaşmak isterken eski yazılara gözümün takılması artık gerçekten bende acıma hissi yaratıyor. 

Kendime 3. bir gözle bakarak ya yine ne saçmalıyosun, otur oturduğun yere yine hayata geçiremiceğin ne geldi aklına diyorum, kendime mahçup olup susuyorum.

İsyanım karakter yapıma. Ya Allahım madem bana bu kadar girişimci ve heves dolu bir ruh veriyorsun da cesaret vermeyi niye unutuyorsun. Bu hayalleri gerçekleştirememin 2 nedeni var (görünen) Belki başka nedenler de vardır, irdelemek lazım.
Bana göre en büyük nedenler şunlar:

Ailenin en büyük geçim kaynağı benim. Her şeyi bir kenara bırakıp sıfırdan yeni bir şeyler kurmaya kalkışmak batmak demek. Hep garantici olup işlere hobi gibi yaklaşıyorum, yürürsem burdan yürürüm nasılsa diyorum. Gerekli özeni, profesyonelliği ve sabrı göstermediğim için de o iş OL-MU-YOR!!! buna en iyi örnek letshine dır.

Bunun dışında bu gibi şeylerle uğraşmaktan gerçekten utanıyorum. Saçma mı acaba insanlar duysa dalga geçer diyip uğraştığım şeyi birkaç kişi dışında kimseye anlatmıyorum.

Ama bu defa ki fikrim çok güzel:p

Totem yaptım söylemiyorum ulen, gerçekleşirse yazacağım artık. Bıktım kendi kendime rezil olmaktan.

Ama bu defa ki çok güzel:)

(Şizofrenik bir biçimde yaa hadi nolur söyle denmesini beklemek...)