Bugün tatil dönüşü işe başlamış bulunmaktayım ve şuan itibarıyla kendimi ruh hastası olmuş gibi hissediyorum.
Çok zor da olsa aylardır iple çektiğim tatilimi gerçekleştirdim.
Zor oldu diyorum çünkü başıma bi ton iş geldi. İlk olarak işyerinden izin alamadım, bürokratik sebeplerden. Şeker müdürüm olayı çözse de çektiğim stresi bir ben bilirim.
Buraya kadar her şey güzel hoş, üzerine pazar günü havaalanına gittiğimde check-in işlemini kaçırdığımı öğrenince başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Uçak saatleri uymadığı için otogara doğru yola koyuldum bir yandan da çocuk gibi ağlayarak. Otogarda da bilet bulmak ayrı bir cehennem azabıydı sonunda onu da hallettik.
Üzerine 20 TL daha verip 7 saat daha fazla yol gitmek nasıl koyuyormuş insana anlatamam. Yolda tek düşündüğüm şey aylardır iple çektiğim tatilim bok gibi başlamıştı. Bunun tek bi açıklaması olabilirdi, no pain no gain.
Neyseki tatilim umduğumdan da muhteşem geçti. Yeri geldi yağmur yedik, yeri geldi gezmekten ayaklarımız, raftingde kürek çekmekten kollarımız koptu, donduk, üşüdük ama muhteşem vakit geçirdik. hayatımın en iyi tatiliydi diyorum, bu kadar da büyük konuşuyorum. Bi daha o ortamı yakalamak zor olur herhalde.
Pazar günü koşuşturma ve düğün ile geçti gitti.
Pazartesi Antalya Laradaki plajların birinde sakin bir gün geçirerek bol bol deniz kıyısındaki çardaklarda yayılarak dinlendik.
Pazartesi gecesi Kaleiçinde Tudors'a gittik canlı müzik Canbaz diye bir grup vardı biraz değişikti. Değişik derken Yalanı görür Allahhh şarkısından sonra bi baktık Du hast çaldılar, kavram karmaşası:D
İyi bir gruba benziyor; yapacakları, repertuarı çok başka olacak iken diğer gruplar gibi piyasa müzik yapmaya mecbur kalmışlar sadece.
Salı günü tatilin en hit aktivitesini seçtiğim Köprülü Kanyonda Rafting qeyfiXD vardı.
Raftingi bu kadar keyifli kılan botumuzdaki ekibin eğlenceli ve kaptanımızın manyak olmasıydı. Adam en son İranlıların bulunduğu bota O.rospu çocuğu ben o.rospu çocuklarını hiç sevmem diye bağırıyordu, öyle bi manyak. Fun Rafting'ten mavi gözlü, esmer, tombiş abi denk gelirseniz selam iletin benden:)
Salı akşamına yarı ölmüş halde olduğumuzdan bi aktivite yapamadık malesef.
Çarşamba Olympos vakti.
Bu yaşıma kadar gidip de görmediğim için resmen utandım. o neydi öyle ya. burası nasıl bir yer.
Siz değin şansızlık ben diyeyim şans deli gibi yağmura tutulduk o gün. O yağmurda sıcacık denizinde ısındık. Gecesinde Eski Yeni de ateş başında Jehat Hekimoğlu'nun tatlı müziğini dinledik. Başka bir dünyaydı.
Ertesi gün güneş açtı Olymposu güneşli de görmüş olduk gitmeden. Bol bol keşfettik ormanlarını ağaçlara tırmandık.
Perşembe günü Kaş vakti.
Akşamüstü 5 gibi Kaş'a geçtik. Güzel tertemiz bir apart ayarladık hem de baya uygun bir fiyata. Çok ilgili bir yer, gezilecek yerler konusunda da çok yardımcı oldular. Hatta bavullarımız ağır diye garaja kadar getirip götürdüler bizi. Çok tatlı insanlardı.
http://www.kasalibaba.com/transfer.htm
Akşamına güzel bir sürpriz doğumgünü partisi düzenledi dostlarım. Sonrasında Echo diye bir bara gittik süper bir elektronik müzik keyfi yaşadık. İzmir'in gece hayatının ne kadar da boktan olduğuna bir kez daha üzüldüm, lanet ettim resmen.
Ertesi gece Dejavu ve Hijazz a gittik yine harika müzik yine harika atmosfer.
Hijazz
Dejavu
Gündüz ise ilk Kekova turuna katıldık. Bermuda turu seçtik tavsiye üzerine. Yemekler, ilgi on numaraydı.
Ertesi gün Limanağzı beachlerinden Bilal Beach'i tercih ettik ve son günümüzü Kaputaş Plajı ile kapattık.
Bilal Beach
Kaputaş Plajı
Ve son gecemizi rakı-balık-fasıl üçlüsüyle bitirdik.
Tatilimiz adam başı 700 TLye mal oldu bence good fiyat:)
Nereid Meyhanesi