12 Kasım 2014 Çarşamba

Kaloriferiniz Açık mı Ekmek Isıtcam



Profesyonel olmakla daha doğrusu olamamakla başım dertte.

İşimi değiştirirken kendimce bir karar almıştım. Artık daha klasik giyinmenin yanısıra daha ciddi ve insanlara daha mesafeli olma planlarım vardı. Çünkü eski işimde lakayıt bir ortam ve lakayıt bir B. vardı, bundan dolayı çok çekmiştim. Yeni işime gayet şık kıyafetlerle ve cool bir duruşla başladım. Ama B. bu, durur mu hiç. Profesyonel duruşa sadece 3 hafta dayanabildim. 3. hafta sonunda maalesef ki ağzımdan şu cümle çıkıverdi "Her boku da biliyon ha.."

Daha 2 gün önce Arge departmanına gittiğimde oradaki insanlar şu şaheser cümleyle karşılaştılar "Kaloriferiniz yanıyo mu ekmek ısıtcam da" Ben kendime artık ne diyim pes ya...Ne hayvan insansın bir bilim yuvasına gitmişsin git teknik bir şeyler sor ekmek ısıtcam ne?:))

O değilde ben iş yerinde çok sıkılıyorum, işte bunlar hep sıkıntıdan. Madem bütün günümüz işte geçiyor kendi eğlencemizi yaratmak lazım, kafama uyan insan lazım. Herkes yaşlı, herkes anne, çocuğundan bahsediyor falan:( 2 kafa dengi insan gördüm mü üslubumda gerçekleşen yavşamalar işte bu yüzden.

İlerde ünvanlı bir pozisyona geçtiğimde şimdiden vayy halime diyorum, başka da bir şey demiyorum.
Profesyonel yaşantınızda başarılar diliyorum. Hadi öptüm gözlerinizden...

6 Kasım 2014 Perşembe

Çünkü Entelektüellik Bunu Gerektirir




Hello

Geçtiğimiz cumartesinden bahsetmek isterim, size bir ibretlik hikaye daha anlatmış olayım böylece.

Cumartesi gündüzden planlar yapılmaya başlandı. Abi kısa film festivali varmış ya bugün ona gidelim cümleleri havalarda uçuştu.

O gece açılış olduğundan en iyisi yarın gidelim, bu gece de evde içeriz dedik. Bayan M, beni, Bayan Ö yü ve Bay F'yi evine davet etti. Hikayeye böyle kod adlarıyla başlayınca tecavüz, vahşet haberi gibi algılandığının farkındayım ama durum baya farklı.

Bir yandan içip bir yandan Bu Tarz Benim izlememizden aslında gecenin sonunu tahmin etmemiz gerekirdi. Bir kaç saat boyunca jüriyle bir biz de muhteşem yorumlarımızı konuşturduk. Ara ara napıyoruz biz deyip kendimize gelip alternatif müzik açsak da yine kendimizi o salak programı izlerken bulduk.

Sonra şöyle bir muhabbet geçti. Bir araştırmaya göre IQ su yüksek insanlar Thom Yorke, Shins... gibi grupları dinliyormuş, IQ su düşükler Beyonce felan, demekki süper zekayız diye havalara girmiştik ki birden kendimizi Beyonce dansları yapmaya çalışırken bulduk. Beyonce da kesmeyince en son Mezdeke eşliğinde inanılmaz figürler sergilemekteydik. Elimde videoları var şantaj için saklıyorum.

Alkol işte tüm eğlencelerin atası:)

Alkolü seviyorum, arkadaşlarımı da. Hele ikisi bir araya geldi mi tadından yinmez...