Profesyonel olmakla daha doğrusu olamamakla başım dertte.
İşimi değiştirirken kendimce bir karar almıştım. Artık daha klasik giyinmenin yanısıra daha ciddi ve insanlara daha mesafeli olma planlarım vardı. Çünkü eski işimde lakayıt bir ortam ve lakayıt bir B. vardı, bundan dolayı çok çekmiştim. Yeni işime gayet şık kıyafetlerle ve cool bir duruşla başladım. Ama B. bu, durur mu hiç. Profesyonel duruşa sadece 3 hafta dayanabildim. 3. hafta sonunda maalesef ki ağzımdan şu cümle çıkıverdi "Her boku da biliyon ha.."
Daha 2 gün önce Arge departmanına gittiğimde oradaki insanlar şu şaheser cümleyle karşılaştılar "Kaloriferiniz yanıyo mu ekmek ısıtcam da" Ben kendime artık ne diyim pes ya...Ne hayvan insansın bir bilim yuvasına gitmişsin git teknik bir şeyler sor ekmek ısıtcam ne?:))
O değilde ben iş yerinde çok sıkılıyorum, işte bunlar hep sıkıntıdan. Madem bütün günümüz işte geçiyor kendi eğlencemizi yaratmak lazım, kafama uyan insan lazım. Herkes yaşlı, herkes anne, çocuğundan bahsediyor falan:( 2 kafa dengi insan gördüm mü üslubumda gerçekleşen yavşamalar işte bu yüzden.
İlerde ünvanlı bir pozisyona geçtiğimde şimdiden vayy halime diyorum, başka da bir şey demiyorum.
Profesyonel yaşantınızda başarılar diliyorum. Hadi öptüm gözlerinizden...