Selamlar
Doların ülkedeki durumu malumunuz. Yine bir gün nasıl yırtabiliriz abicim derken aklımda bir düşünce belirdi. Niye yurt dışına el yapımı ürün satarak krizi fırsata çevirmiyoruz?
Dürüst olalım emek harcanarak yapılmış el yapımı ürünler ülkede pek de s*klenmiyor. Bunun bir kaç nedeni var. En önemlisi ben aynısını yaparım mantığı, bir diğeri de ohaaa bu küçücük şey bu para eder mi düşüncesi...Ama kimse farkında değil malzemelerin başlı başına 50 TL civarı tuttuğunun. (en azından benim uğraştığım ürünler için durum böyle)

Ben de bu duruma sinir olarak küçük bir araştırma yaptım. Özellikle el yapımı, tasarım ürünlerin satıldığı bir platform olan daha önceden de çokça duyduğum Etsy de karar kıldım.
Bence büyük küçük herhangi bir hobi ile ulaşan herkes biraz da İngilizcesi varsa, Etsy dükkanı açmalı. Çünkü kur farkından dolayı hem emeklerinizin karşılığını alabiliyorsunuz, hem de alıcı için uygun fiyat ürünler satmış oluyorsunuz. Tam bir win-win olayı yani.
Etsy'de durum şöyle. Dükkan açmak ücretsiz, herkes çok kısa sürede dükkan açabilir. Sadece listelediğiniz her ürün başına 0,20 cent fatura söz konusu.
Doların ülkedeki durumu malumunuz. Yine bir gün nasıl yırtabiliriz abicim derken aklımda bir düşünce belirdi. Niye yurt dışına el yapımı ürün satarak krizi fırsata çevirmiyoruz?
Dürüst olalım emek harcanarak yapılmış el yapımı ürünler ülkede pek de s*klenmiyor. Bunun bir kaç nedeni var. En önemlisi ben aynısını yaparım mantığı, bir diğeri de ohaaa bu küçücük şey bu para eder mi düşüncesi...Ama kimse farkında değil malzemelerin başlı başına 50 TL civarı tuttuğunun. (en azından benim uğraştığım ürünler için durum böyle)
Ben de bu duruma sinir olarak küçük bir araştırma yaptım. Özellikle el yapımı, tasarım ürünlerin satıldığı bir platform olan daha önceden de çokça duyduğum Etsy de karar kıldım.
Bence büyük küçük herhangi bir hobi ile ulaşan herkes biraz da İngilizcesi varsa, Etsy dükkanı açmalı. Çünkü kur farkından dolayı hem emeklerinizin karşılığını alabiliyorsunuz, hem de alıcı için uygun fiyat ürünler satmış oluyorsunuz. Tam bir win-win olayı yani.
Etsy'de durum şöyle. Dükkan açmak ücretsiz, herkes çok kısa sürede dükkan açabilir. Sadece listelediğiniz her ürün başına 0,20 cent fatura söz konusu.
Ama eğer ilk kez dükkan açacaksanız size 40 adet ücretsiz listeleme hakkı veriyor. Tabi bunun için aşağıdaki linke tıklayarak dükkan açmanız gerekiyor:
https://etsy.me/2SSoVGA
Bu linke tıkladığınızda Etsy hem size hem de canım kendime 40 adet ürün listeleme hakkı veriyor. Tek yapmanız gereken linke tıklayıp “Open My Etsy Shop” butonunu tıklamanız.
Bu arada merak edip de dükkanımı incelemek isterseniz linki aşağıya bırakıyorum...
https://www.etsy.com/shop/fehimecraft?ref=search_shop_redirect
Siz de dükkan açmaya karar verirseniz lütfen linkini aşağıdaki yorumlara bırakın, birbirimize destek olalım:)
Herkese kolay gelsin canlar..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder