Herkese selamlar.
Ben B. Tahmin edildiği üzere kod adim bas harfim. İşte böyle de yaratıcı bir kişiliğe sahibim:)
Bu blogu neden açtım?
Bir nevi özel alan yaratma ve paylaşma isteği diyebilirim. O değil de çok sıkıcı bir işim var, arada burada takılıp kaçış yolu sağlamak istiyorum.
Paylaşımlarım çok kısa sürede başlayacak. Takipte kalın:)
(Hoşgeldiniz fotom temsilidir Seda Bacımdan esinlendim.)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder