8 Ekim 2014 Çarşamba

0 İstikrarla Yola Devam

Kendimi eleştirmeye yerden yere vurmaya bayılıyorum. Hep zayıf yanlarıma odaklanırım ama sadece odaklanırım güçlendirmek için herhangi bir çaba sarfetmeyi sevmem:)

Kötü yanlarımdan biri de bir şeye çabuk heveslenip çabuk vazgeçmem. İstikrar 0. Bugüne kadar sadece lise son sınıfta istikrarlı olup düzenli ders çalışarak mühendislik kazandım, başka hiçbir şey için aynı disiplini sağlayamadım.  Sanırım kendimi motive etmede ve inandırma da güçlük çekiyorum.

Daha önce spora başladığımdan bahsetmiştim. Bu macera 1,5 ay sürdü. Bir arkadaşımla koşuyorduk, onun işleri yoğunlaşınca gelmemeye başladı ben de yalnız koşmak istemedim böylece spor macerası çok kısa sürmüş oldu. Hedefim 3 ay interval koşu yapıp ekimde salona yazılmaktı. 1,5 ay koşabildim şimdi sıra salonda. 3-4 ay devamlı hale getirip güzel bir vücuda kavuşmak öncelikli hedefim. Daha sonra yine açık hava sporlarına devam ederek bu olayı artık hayatımın bir parçası haline getirmek istiyorum.

Böyle konuşmak ne kadar da kolay. Teoride sorun yok, sorun pratikte:)
Bir gün six pack ve adonisim olursa eğer fotosunu burdan yayınlamaya bahse giriyorum. Challenge accepted:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder