Hellö canlar,
Daha öncede iş hayatımın ne kadar sıkıcı ne kadar monoton olduğundan bahsetmiştim.
Yine bugün bunları düşünüyordum ki canım biraz eğlenmek istedi.
Aynen şunu yaptım. Her daim güncel hazır ve nazır olan CV mi aldım, orjinalini bozmadan yanlarına esasında ne demek istediğimi açıkladım.
Dürüst olalım hepimiz CV lerimizde 1'i 5 yapmış gibi gösteriyoruz, ben açıklamalara tamamen gerçek ifadeleri kullandım, ortaya eğlenceli bir şey çıktı. Mesela şöyle:
Kariyer Hedefim:
Aslında Olan:
Zevk
alacağım, çalışırken çok eğlenip zaman kavramını yitireceğim, hep seyahatlere
gidebileceğim, esnek çalışma saatleri olan ve ayda 20.000 TL civarı para
kazanacağım bir işte çalışmak.
Kişilik özellikleri:
Aslında Olan
Biraz
utangacım, bazen kendimin bile şaşırdığı bir özgüven geliyor üzerime bazen
pısırığın tekiyim. Topluluk içinde ilk girdiğim ortamlarda zor iletişim
kurarım, hemen adapte olamam. Ama alışınca ilişkilerim çok iyi olur. Genelde
insanlar beni sever, eğlenceli bulurlar, ben de onları severim. Bir de
inanılmaz derecede kendimi eleştirme huyum var, bu beni çok rahatsız eder,
yenmeye çalışıyorum.
Araştırmayı,
yeni şeyler öğrenmeyi çok severim, bir bilgi edindiğimde kendimi mutlu hissederim.
O bilgi gereksiz olsa bile.
Tembelim
ama avantaja çevirmeyi iyi bilirim. İşin kolayını bulma konusunda tembellik çok işe
yarayabiliyor.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder