4 Eylül 2014 Perşembe

Bugün Bir Çılgınlık Yaptım


Hellö canlar,

Daha öncede iş hayatımın ne kadar sıkıcı ne kadar monoton olduğundan bahsetmiştim.
Yine bugün bunları düşünüyordum ki canım biraz eğlenmek istedi.

Aynen şunu yaptım. Her daim güncel hazır ve nazır olan CV mi aldım, orjinalini bozmadan yanlarına esasında ne demek istediğimi açıkladım.

Dürüst olalım hepimiz CV lerimizde 1'i 5 yapmış gibi gösteriyoruz, ben açıklamalara tamamen gerçek ifadeleri kullandım, ortaya eğlenceli bir şey çıktı. Mesela şöyle:

Kariyer Hedefim:
Lisans eğitimimin bana kazandırmış olduğu bilgi, birikim ve tecrübeyi en etkin şekilde kullanabileceğim, gelişime açık, dinamik, eğitime önem veren, bunu destekleyen bir firmada kendimi ifade edebileceğim, Endüstri Mühendisliği bakış açısını yansıtabileceğim bir pozisyonda çalışmak öncelikli hedefimdir.
Aslında Olan:
Zevk alacağım, çalışırken çok eğlenip zaman kavramını yitireceğim, hep seyahatlere gidebileceğim, esnek çalışma saatleri olan ve ayda 20.000 TL civarı para kazanacağım bir işte çalışmak.

Kişilik özellikleri:
Aktif, takım çalışmasına yatkın, çözüm odaklı ve stratejik bakış açısına sahip ve yaratıcı yapımın çalışacağım şirkete büyük değerler katacağına inanıyorum.
Aslında Olan
Biraz utangacım, bazen kendimin bile şaşırdığı bir özgüven geliyor üzerime bazen pısırığın tekiyim. Topluluk içinde ilk girdiğim ortamlarda zor iletişim kurarım, hemen adapte olamam. Ama alışınca ilişkilerim çok iyi olur. Genelde insanlar beni sever, eğlenceli bulurlar, ben de onları severim. Bir de inanılmaz derecede kendimi eleştirme huyum var, bu beni çok rahatsız eder, yenmeye çalışıyorum.
Araştırmayı, yeni şeyler öğrenmeyi çok severim, bir bilgi edindiğimde kendimi mutlu hissederim. O bilgi gereksiz olsa bile.
Tembelim ama avantaja çevirmeyi iyi bilirim. İşin kolayını bulma konusunda tembellik çok işe yarayabiliyor.

Şimdi geriye son bir adım kaldı. Bu CV'yi çalışmamın hayal olduğu çok iyi olan firmalardan birine yollayacağım, bakalım bir geri bildirim alacak mıyım, yoksa CV'im kaale alınmadan çöp kutusunu mu boylayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder