İlk yıl spontane gelişen bir planla 12 Eylülde çıkmıştım tatile. Fethiyeye gitmiştim. Nasıl güzeldi anlatamam. Hava yine sıcak ama o bunaltıcı sıcaklardan değil, hafif kırılmış oluyor. Her yer ucuz, o saçma salak insan kalabalığından arınmış ama bomboş da değil. Bi ara dolmuşa bindik dolmuştaki tek Türk ben, arkadaşım ve şöför idi.
İçim içime sığmıyor bugün pazartesi ve ben enerji doluyum. Burada ben ve pazartesinden söz ediyoruz, beni tanısanız hayret etmeniz hat safhaya ulaşırdı. Bu enerjikliğin tek sebebi pazar günü Antalya'ya gidiyor olmam, kafamda deli planlar işyerinde gogıl görsellere bakıp salak salak gülümsememe neden oluyor bu durum. 2-3 aydır benim motivasyon kaynağımdı bu tatil, dönüşünde beni depresyon bekliyor eminim:(
Tatil planlarım:
Pazartesi gece Antalyaya geri dönmelik Olimpos gezisi
Salı Antalya çevresi gezilecek rafting turuna katılınacak
Salı gecesi Kaleiçinde kopkop
Çarşamba sabahtan ver elini Kaş
Paylaştığım fotoların herbirinde bulunmam dileğiyle, hoşçakalın cicişler:)




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder